Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące.
Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.
Upewnij się, czy produkt został zamontowany i podłączony zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi. Być może wskaże ona możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.
Zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji dostępnych na stronie internetowej producenta/dystrybutora lub forum użytkowników. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak:
• najczęściej zadawane pytania przez użytkowników,
• wykrywanie i usuwanie usterek,
• warunki eksploatacji,
• dane techniczne,
• porady.
Jeśli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosą zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt telefoniczny bądź też mailowy.
Dział serwis: serwis@novmix.pl tel 797 353 474
Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić tutaj.