Jak odebrać towar zakupiony w Naszym sklepie
Chcesz wiedzieć, kiedy Twoja zostanie do Ciebie wysłana?
Zdecydowaną większość produktów posiadamy w magazynie, dlatego wysyłamy je w 24 godziny od złożenia zamówienia przy płatności gotówką za pobraniem lub od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Zamówienia są wysyłane w dni robocze. Standardowo większość zamówień złożonych od poniedziałku do czwartku do godziny 18.00, wysyłamy najpóźniej w dniu kolejnym, a w piątki i dni wolne od pracy w pierwszym dniu roboczym następującym po tych dniach.
Chcesz jak najszybciej cieszyć się swoim nowym zakupem? Złóż zamówienie do godziny 12:00 z formą płatności „za pobraniem”, a my wyślemy Twoją paczkę jeszcze tego samego dnia.
Zasady dostawy do miejsca zamieszkania
Podczas zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres.
O przewidywanym terminie dostawy powiadomimy mailowo bądź przez naszego konsultanta. Zawsze możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo, aby uzyskać aktualne informacje. W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu.
W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę, ponieważ nie jest możliwa zapłata kartą płatniczą.
Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu. Zwykle możliwe jest umówienie kolejnego terminu dostawy, jednak zależy to od regulaminu firmy kurierskiej.
Dostawa przesyłki o masie całkowitej (jednego opakowania) do 30 kg dostarczana jest do drzwi. Podczas odbioru przesyłki koniecznie sprawdź opakowanie pod kątem uszkodzeń mechanicznych.
W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody.
W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru.
Jeśli chcesz zwrócić stary sprzęt (recykling), poinformuj nas o tym wcześniej. Wszelkie szczegóły znajdziesz w zakładce "Recykling".
W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer 518 353 474 w celu wyjaśnienia wątpliwości.
Zasady odbioru w Paczkomacie InPost
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Możliwość odbioru w wybranym Paczkomacie InPost pojawi się w pierwszym kroku w pierwszym kroku składania zamówienia "Zawartość koszyka", jeżeli tylko wybrany produkt będzie kwalifikował się do tego typu odbioru.
Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost otrzymasz wiadomość SMS oraz e-mail z kodem odbioru.
Możesz także monitorować przesyłkę za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji Manager Paczek.
Aby odebrać przesyłkę wystarczy udać się do wybranego Paczkomatu InPost, wpisać na panelu swój nr numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie oczekiwać, zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem.
W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu jej doręczenia do Paczkomatu InPost, firma InPost zwróci nam przesyłkę.
Zasady odbioru osobistego
Skontaktuj się z Nami przed zakupem mailowo lub telefonicznie aby uzyskać informacje czy aktualnie towar jest na sklepie czy też na magazynie.
Zamów towar na Naszej stronie.
Odbierz zamówiony przedmiot w Poznaniu na ulicy Starołęcka 227.
Prosimy o nie zwłoczny kontakt przed przyjazdem na Miejsce.