Warunki Gwarancji
1. Firma NovMix udziela Gwarancji na okres od 1miesiaca do 36 miesiecy ( każdy przedmiot opisany ile gwarancji posiada) .
2. Datą, od której obowiązuje okres gwarancyjny, jest to data wystawienia i podpisania karty gwarancyjnej.
3. Warunkiem przyjęcia towaru do działu Serwisu jest, iż Nabywca dostarcza towar osobiście lub za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) na koszt i ryzyko Nabywcy.
Są przypadki gwarancji door to door tylko wybrany towar.
4. Warunkami przyjęcia do działu Serwisu towaru dostarczonego są:
-Kompletność urządzenia z takim wyposażeniem i w takiej konfiguracji, w jakiej
zostały zakupione przez nabywcę,
-Dołączenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej ( tj. zawierającej datę wydania towaru, podpis i pieczęć ) lub
paragon lub faktura VAT oraz szczegółowego opisu uszkodzenia.
Jednocześnie NovMix zastrzega sobie prawo wycofania towaru z serwisu oraz odesłania go do Nabywcy na jego
koszt, jeżeli: Nabywca nie dotrzymał warunków wymienionych wyżej albo stan przesyłki odbiega od opisanego w
załączonych dokumentach.
5. NovMix zobowiązuje się do naprawy lub wymiany towaru zgłoszonego w trybie reklamacyjnym w terminie
14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia towaru do serwisu.
6. W przypadku naprawy o szczególnym stopniu trudności (np. sprowadzenia podzespołów z zagranicy itp.),
termin naprawy ulega przedłużeniu do 21 dni roboczych.
7. W przypadku towarów już nadesłanych do Nas, następuje odesłanie przyjętego do serwisu towaru na adres
Nabywcy za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) na koszt NovMix (tylko i wyłącznie gdy Gwarancja jest ważna).
8. Uprawniony z gwarancji ma prawo do wymiany towaru na nowy wolny od wad w następujących przypadkach:
-Serwis dokona trzech napraw głównych z tytułu gwarancji, a towar nadal nie spełnia funkcji użytkowych lub
uniemożliwia korzystanie z towaru zgodnie z jego przeznaczeniem.
-Serwis uzna, że dokonanie naprawy gwarancyjnej jest niemożliwe lub niemożliwe jest dotrzymanie terminów
określonych wyżej.
UTRATA PRAW GWARANCYJNYCH.
1. Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia:
-Zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych,
-Samowolnych napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione,
-Uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia towaru i wywołane nimi wady,
-Uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji,
przechowywania, konserwacji czy regulacji towaru.
-Uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta
materiałów eksploatacyjnych,
WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI.
1. Gwarancji nie podlegają:
a. Nośniki danych, na których jest dostarczane oprogramowanie,
b. Towary, których jedyną wadą jest niekompatybilność,
c. Wady i uszkodzenia towarów powstałe wskutek siły wyższej (pożar, piorun, powódź, nieprawidłowe napięcie
zasilania itp.).
d. Bezpieczniki, żarówki, żarniki, baterie, akumulatory, materiały eksploatacyjne.
Koszty naprawy nie objętych gwarancja, a także koszty przeglądu w wyniku którego stwierdzono brak zgłaszanych uszkodzeń, obciążają Nabywcę.
NovMix nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania ze sprzętu będącego
w naprawie
We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszych zasadach mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.